بانک شماره کنکوری ها و دانش آموزان آپدیت 1402:

 

این بانک با ضمانت کیفیت و صحت اطلاعات بالای ۸۵ درصد خدمت شما دوستان تقدیم می شود.
تعداد این بانک بیش از ۶۵۰ هزار شماره موبایل می باشد که شامل کنکوری ها و دانش آموزان و شماره پدر و مادران دانش آموزان می باشد.

 

بانک شماره کنکوری ها و دانش آموزان بدرد چه کسانی میخوره ؟

 

تمامی افرادی که خدماتی در حوزه کنکور و دانش آموزی ارائه میدند از جمله موسسات کنکور ، مدارس های غیرانتفاعی ،موسسات مهاجرتی و… میتوانند از این بانک استفاده کنند.

 

 

از بانک شماره کنکوری ها چگونه استفاده کنیم ؟

شما میتوانید از طریق پنل واتساپ یا پنل پیامکی که ما در اختیارتون میذاریم به تمامی این شماره ها پیام تبلیغاتی خودتون بفرستید.

برای دریافت این بانک به همراه پنل پیامک و واتساپ لطفا با ما تماس بگیرید (09118587876 – مهندس رستمی)

بانک شماره کنکوری ها و دانش آموزان و استفاده از آن برای تبلیغات واتساپ!

از سال‌ها پیش انجام تبلیغات برای رشد کسب­و­کار‌های مختلف اهمیت بسیاری پیدا کرده است. به­طوری­که استفاده از فضای مجازی و تکنولوژی‌های مدرن برای انجام تبلیغات بسیار گسترش یافته است. انجام این کار از فضای مجازی، باعث شده تا شما بتوانید با مشتری به روش­های مختلف ارتباط بگیرید و همچنین هزینه‌های تبلیغ محصولات‌تان را به حداقل برسانید. استفاده از برنامه واتساپ در این زمینه بسیار کاربردی است؛ چرا‌که شما علاوه­بر ویژگی‌هایی مثل راحت­بودن ارتباط با مشتری، از ویژگی ارسال تبلیغات انبوه پنل واتساپ نیز برخوردار خواهید بود.

انجام تبلیغات انبوه در واتساپ همانند بازاریابی آنلاین است که با هزینه بسیار کمتر می‌توان روزانه بیش از ۱۰ هزار بار تبلیغ اختصاصی انجام داد. واتساپ برای انجام این تبلیغات باید بتواند به بانک شماره‌ها دسترسی داشته باشد؛ مثلاً برای تبلیغ محصولات کنکوری باید به بانک شماره دانش ‌آموزان دسترسی پیدا کند. وجود بانک شماره به­صورت تفکیکی در این برنامه به شما کمک می‌کند تا تبلیغاتتان را بر‌اساس نیاز به افراد خاصی ارسال کنید.

کاربردهای استفاده از قابلیت ارسال پیام انبوه در واتساپ!

یکی از برنامه‌های مجازی بسیار کاربردی برای انجام تبلیغات، واتساپ است. زمانی­که شما از محیط واتساپ برای انجام تبلیغات استفاده می‌کنید، مشتری فقط روی تبلیغ شما تمرکز می‌شود. درحالی­که در برنامه­های مجازی دیگر اطلاعات زیادی در گروه­ها و یا پیج­ها به مشتری ارسال می­شود و توجه به همه آن­ها مقداری دشوار است. همچنین، پیام‌های واتساپ با استفاده از شماره شخصی شما ارسال می‌شود و مشتری در‌صورتی‌که بخواهد درباره محصول شما اطلاعات کسب کند، می‌تواند با خودتان در ارتباط باشد.

همچنین، شما می‌توانید به­راحتی به مشتری مشاوره داده و همکاری‌های لازم را برای ثبت سفارش یا خرید محصول با آن­ها انجام دهید. یک دلیل دیگر استفاده از واتساپ برای انجام تبلیغات با روش ارسال پیام انبوه، مقرون به­صرفه بودن آن است؛ چرا‌که لازم نیست تا شما افراد زیادی را برای پاسخگویی به سؤالات یا ثبت سفارش استخدام کنید و خودتان می­توانید روند تبلیغات را کنترل نمایید. در‌نتیجه، هزینه‌های سنگین انجام تبلیغ به کمترین میزان ممکن می‌رسد و در مقابل، یک تبلیغات با‌کیفیت خواهید داشت. در کنار این موارد، قابلیت دسترسی به بانک شماره کل کشور می­تواند به شما این امکان را دهد تا جامعه هدف تبلیغاتتان را مشخص کنید و به آن­ها دسترسی داشته باشید.

تبلیغ محصولات کنکوری از طریق بانک شماره دانش آموزان!

اگر شما به­عنوان یک مدرس کنکور به‌دنبال انجام تبلیغات برای دانش‌آموزان دوره متوسطه هستید یا در حوزه انجام انتخاب رشته کنکور سراسری فعالیت می‌کنید، با استفاده از روش ارسال پیام انبوه در واتساپ می‌توانید این کار را انجام دهید. از طریق بانک شماره کنکور می‌توان تبلیغات مورد‌نظر شما را به دانش‌آموزان کنکوری ارسال کرد و شرایطی را فراهم کرد تا شما به­طور مستقیم با آن‌ها در ارتباط باشید. بانک شماره مورد استفاده در انجام تبلیغات بازاریابی، دارای طبقه‌بندی‌های مناسب است تا شما بر‌اساس جامعه هدفتان، بتوانید تبلیغات انجام دهید و پیام­های تبلیغاتی را به افراد خاصی ارسال کنید.

بر‌اساس تحقیقات انجام­شده، افراد زیادی در بستر واتساپ فعالیت می‌کنند و به­دلیل اینکه محتوا موجود در واتساپ برای کاربران کاملاً انتخابی است، در‌نتیجه واتساپ یک برنامه کاملاً کاربردی برای تبلیغات شناخته می‌شود. افراد کنکوری نیز از این مسئله مستثنی نیستند و در فضا برنامه واتساپ فعال هستند. به همین‌دلیل شما از طریق بانک شماره دانش آموزان می‌توانید اطلاعات لازم را در خصوص فعالیت‌های کنکوری خودتان به این افراد برسانید و به‌طور مستقیم با آن­ها در ارتباط باشید.

اهمیت محتوا تبلیغ در ارسال پیام انبوه به جامعه هدف!

زمانی­که شما بخواهید از طریق بانک شماره کنکوری ها  به دانش ­آموزان دسترسی داشته باشید و تبلیغات انجام دهید، باید به محتوا ارسال­شده به مشتری نیز توجه داشته باشید. این محتوا باید با اهداف تبلیغاتی شما هم­راستا باشد و کاملاً جذاب نوشته شود تا مشتری حتی به مدت چند دقیقه در مورد آن فکر کند. اگر تبلیغات شما با محتوا مناسبی انجام نشود، در این­صورت تأثیر قابل توجهی نخواهد داشت، مثلاً محتوا موردنظر بهتر است درباره دغدغه افراد کنکوری باشد تا بتوانند از طریق ارتباط با شما این دغدغه‌ها را رفع کنند.

کاربری‌های برنامه واتساپ بسیار ساده است و به­دلیل وجود مخاطبین زیاد برای انجام تبلیغات کسب­وکار شما، کاملاً مناسب است. در‌نتیجه، باید از این فرصت به­طور مناسب استفاده کنید و تبلیغات حرفه‌ای انجام دهید. در غیر این­صورت هزینه‌های شما برای انجام تبلیغات کاملاً بیهوده خواهد بود. بهتر است برای نگارش محتوا تبلیغاتی خودتان از افراد کاملاً حرفه‌ای کمک بگیرید.

مزایا استفاده از قابلیت ارسال پیام انبوه واتساپ!

استفاده از برنامه واتساپ برای انجام تبلیغات با استفاده از ارسال پیام انبوه مزیت‌های بسیار زیادی دارد؛ از‌جمله اینکه شما به­صورت کاملاً اختصاصی به جامعه هدف موردنظرتان پیام ارسال می‌کنید و بر‌خلاف سایر پیام رسان‌ها، مطمئن هستید که طرف مقابل تبلیغات شما را می‌بیند. در این روش تبلیغات، محدودیت کاراکتر وجود ندارد و شما می‌توانید متن کاملاً نا‌محدود و طولانی ارسال کنید.

همچنین می‌توانید از پیام‌های تصویری و صوتی نیز برای انجام تبلیغات بهره بگیرید. بر‌خلاف سایر روش‌های انجام تبلیغات، استفاده از این روش حداقل هزینه را برای شما در پی خواهد داشت. اسنپ روم به­عنوان یک برنامه فعال در حوزه رزرو محل­های اقامتی مثل هتل و سوئیت، از این مزیت­ها بهره برده است و از طریق قابلیت­های تبلیغاتی واتساپ، به یک کسب­وکار بسیار پیشرفته تبدیل شده است.

قابلیت­های انجام تبلیغات از طریق پنل واتساپ!

پنل واتساپ یک وب سرویس با قابلیت‌های ویژه است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا انبوه پیام تبلیغاتی را به­راحتی و در حداقل زمان ممکن ارسال کنند. انجام بازاریابی و تعامل با مشتریان در این پنل به­سادگی انجام می‌شود. علاوه­بر سریع­شدن زمان ارسال پیام‌های تبلیغاتی به مشتریان در پنل واتساپ، وب سرویس ویژه این برنامه نیز به کاربران کمک می‌کند تا بدون نیاز به پنل واتساپ، پیام تبلیغاتی خودشان را ارسال کنند. وب سرویس واتساپ از قابلیت‌هایی مثل ارسال پیام‌های نامحدود، آپتایم بسیار بالا، عدم وجود محدودیت در کاراکتر‌های ارسالی، امکان ارسال وضعیت سفارش و… برخوردار است.

این وب سرویس در کشور ما فقط توسط وب‌سایت واتگستر انجام می‌شود و شما برای بهره‌مندی از این امکانات باید به سایت این مجموعه تبلیغاتی مدرن مراجعه کنید. امکان ارائه گزارش‌های کاربردی، ارسال پیام طبق زمان‌بندی، دسترسی به بانک شماره دانش آموزان و سایر مشاغل، انجام پشتیبانی حرفه‌ای و امکان ارسال با نام مشتری از دیگر کاربری‌های پنل واتساپ است.

با سامانه تبلیغاتی واتگستر بیشتر آشنا شوید

این سامانه به­عنوان اولین ارسال‌کننده تبلیغات واتساپی در کشور ما فعالیت می‌کند و انجام تبلیغات توسط آن اثرگذاری بالایی دارد. به­دلیل استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، بازاریابی از این طریق کاملاً مدرن انجام شده و قابلیت­های این سامانه مطابق با نیاز‌های روز آپدیت می‌شود. امکان پاسخ­دهی به مشتری در این روش تبلیغاتی بسیار بیشتر است و بازخورد مشتری‌ها پس از دریافت پیام تبلیغاتی افزایش پیدا می‌کند؛ چرا‌که شما با مشتری ارتباط دوطرفه دارید و تبلیغات به­صورت نفر به نفر انجام می‌شود.

طرح‌های انجام تبلیغات در سامانه واتگستر برای کسب‌و‌کار‌های مختلف بسیار زیاد است و میزان فروش شما پس از استفاده این سامانه تبلیغاتی به­صورت تضمینی افزایش پیدا می‌کند. این سامانه از پکیج‌های مختلفی برای انجام تبلیغات برخوردار است که بر‌اساس نیاز مشتری می‌توان از پکیج خاصی استفاده کرد. این پکیج‌ها شامل انواع ساده، پایه، برنزی، نقره‌ای و طلایی است. بر‌اساس ترتیب پکیج‌ها، قابلیت‌ها و قیمت‌های آن‌ها نیز متفاوت است؛ مثلا انجام تبلیغات کنکوری از طریق بانک شماره دانش آموزان نیاز به تعداد زیادی ارسال پیام دارد، استفاده از پکیج طلایی برای آن مناسب است. در‌نتیجه شما برای انجام تبلیغات حرفه‌ای می‌توانید از طریق این سامانه اقدام کنید و تأثیر آن را بر پیشرفت کارتان ببینید.

انجام تبلیغات گسترده کسب و کارتان را به واتگستر بسپارید!

همان­طورکه متوجه شدید، انجام بازاریابی و تبلیغات در واتساپ به­راحتی انجام می‌شود و مزیت‌های بسیار زیادی برای کاربران دارد. شما برای انجام تبلیغات در سامانه واتگستر ابتدا بانک شماره دانش آموزان و یا جامعه هدف کسب­وکار موردنظرتان را انتخاب می‌کنید و سپس محتوا تبلیغاتی مناسبی برای ارسال به این افراد تهیه می‌نمایید. در‌نهایت، با ارسال پیام‌های انبوه در واتساپ از طریق تبلیغات مناسب به رشد ایده­آل و بسیار عالی دست پیدا می‌کنید. سامانه واتگستر می‌تواند از طریق بانک شماره کل کشور، امکان ارسال پیام تبلیغاتی به جامعه مورد‌نظر شما برای کسب­وکارتان را فراهم کند. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به سایت سامانه واتگستر مراجعه و درصورت نیاز از محتوا آن استفاده کنید.

تماس جهت دریافت بانک شماره کنکوری ها و دانش آموزان 1402– 09118587876

 

✔️ صحت اطلاعات بانک شماره کنکوری ها بالای 80 درصد و تضمین شده می باشد.

 

بانک مورد نظر را انتخاب کنید

 

پیشنهاد مطالعه :

وب سرویس واتساپ واتگستر

بانک شماره ارز دیجیتال کل کشور

بانک شماره موبایل پزشکان کل کشور

بانک شماره کنکوری ها و دانش آموزان

5/5 - (8 امتیاز)