بانک شماره ارز دیجیتال (آپدیت شده شهریور 1401)

تبلیغات انبوه در واتساپ با هدف جذب خریداران ارز دیجیتال

 

بانک شماره ارز دیجیتال

 

خرید و فروش ارز دیجیتال یا رمز ارز این روزها طرافداران بسیاری پیدا کرده است و بسیاری از افراد پول خود را در این راه سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بتوانند سرمایه خود را چند برابر کنند.

از رمز ارز در سیستم‌های پرداخت دیجیتال استفاده می‌شود. در این پرداخت‌ها، خبری از بانک برای تأیید تراکنش نیست. در این سیستم‌ها، به جای استفاده از پول واقعی، در سیستم رمز ارزها از ورودی‌های کاملاً دیجیتال استفاده می‌شود. پس از انجام تراکنش، ارز شما در کیف پول دیجیتال که دارایی اصلی هر فرد در دنیای ارز دیجیتال محسوب می‌شود، ذخیره خواهد شد.

حتماً شما هم در میان دوستان و آشنایان خود افرادی را می‌شناسید که اقدام به خرید و فروش بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارز‌ها کرده‌اند. تا سال ۲۰۲۱، حدود ۱۰۶ میلیون نفر در دنیا از ارز دیجیتال استفاده کر‌ده‌اند. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تا سال ۲۰۲۵، بازار جهانی بلاک چین و رمزارزها ارزشی چهل میلیارد دلاری خواهد داشت.

پس می‌توان حدس زد که افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در این حوزه باشند.

اما چگونه می‌توان بهترین راه‌های خرید ارز دیجیتال را به مردم معرفی کرد؟

بهترین راه، انجام تبلیغات در پیام رسان‌هایی نظیر واتساپ و تلگرام است. با اختیار داشتن بانک شماره ارز دیجیتال، می‌توان پیام‌های تبلیغاتی را به صورت انبوه و در عین حال هدفمند ارسال کرد. اگر شما‌ هم صاحب کسب‌وکاری مرتبط با ارزهای دیجیتال هستید و می‌خواهید به مشتریان بالقوه این بازار دسترسی داشته باشید، خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

تبلیغات انبوه در واتساپ و پیام رسان‌ها

کمتر کسی را پیدا می‌کنید که از پیام رسان واتساپ برای ارسال پیام متنی یا برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده نکند. با انداختن نگاهی به تنها یکی از مارکت‌های ایرانی دانلود اپلیکیشن، مشاهده خواهید کرد که واتساپ بیش از ۷۰ میلیون بار دانلود و نصب شده است.

حال که تعداد زیادی از ایرانی‌ها به استفاده از واتساپ علاقه دارند، چرا از این پلتفرم برای تبلیغات استفاده نکنیم؟ قطعاً تعداد زیادی از خریداران ارز دیجیتال هم از واتساپ استفاده می‌کنند. پس چه بهتر که با پیدا کردن بانک شماره ارز دیجیتال، با این افراد در پیام رسان واتساپ ارتباط برقرار کنیم. تبلیغات در واتساپ مزایای زیادی را با خود به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

مزایای تبلیغات انبوه در واتساپ برای جذب خریداران ارز دیجیتال

تبلیغات-انبوه-در-واتساپ

 

  • همانطور که پیش‌تر گفتیم، واتساپ پیام رسان محبوبی است و استفاده از آن به گروه سنی یا شغلی خاصی محسوب نمی‌شود. حتی عبارت «واتساپ کردن» جایگزین «فرستادن پیام» شده است و بسیاری از افراد در مکالمات روزمره خود این عبارت را به کار می‌برند. بنابراین، شما در واتساپ به تعداد زیادی از کاربران دسترسی خواهید داشت.
  • تبلیغات در واتساپ نسبت به تبلیغات در سرویس‌های ایمیل و پیامک، ترجیح داده می‌شود. بسیاری از مردم، ایمیل خود را به صورت روزانه چک نمی‌کنند. همچنین بیشتر مردم، از تبلیغات انبوه پیامکی ناراضی‌اند و این گونه از پیام‌ها را چیزی جز مزاحمت برای خود نمی‌بینند. بنابراین ترجیح می‌دهند دریافت پیامک از سرشماره‌های غریبه را مسدود کنند. واتساپ نسبت به تلگرام و سایر پیام رسان‌ها نیز محیط خلوت‌تری محسوب می‌شود. برای مثال تلگرام را در نظر بگیرید که از کانال‌ها و گروه‌های مختلف پر شده است. در چنین محیط شلوغی، ممکن است تبلیغات شما به خوبی دیده نشود. همچنین پیدا کردن بانک شماره ارز دیجیتال نسبت به پیدا کردن ایمیل افراد آسان‌تر است.
  • واتساپ قابلیت‌های بسیار خوبی را برای بررسی این که آیا پیام به دست مخاطب رسیده است یا این که او پیام شما را مشاهده کرده است یا نه را در اختیار تبلیغ کننده می‌گذارد.
  • در واتساپ می‌توانید به راحتی فایل‌، ویدیو، عکس و هر چیز دیگری را که برای تبلیغات خود به آن نیاز دارید برای مخاطب ارسال کنید. انجام این کار در سرویسی نظیر پیامک ممکن است.
  • ارسال پیام در واتساپ نسبت به پیامک و تماس تلفنی بسیار ارزان‌تر است و تنها به اتصال اینترنت نیاز دارد.
  • واتساپ را می‌توان با نرم افزارهای ارسال تبلیغات انبوه یکپارچه کرد. در این نرم افزارها تنها کافیست مخاطبان را انتخاب کرده و متن تبلیغ را نیز مشخص کنید. پس از آن می‌توانید به یکباره پیام را برای تعداد زیادی از مخاطبان ارسال کنید.
  • در واتساپ با داشتن بانک شماره ارز دیجیتال، می‌توانید به صورت مستقیم با خریداران ارز دیجیتال ارتباط برقرار کنید. این تعامل در بهترین حالت،‌ به سادگی و بدون اتلاف وقت انجام می‌شود.‌ مشتری می‌تواند با استفاده از پیام متنی یا پیام صوتی، مشکل خود را مطرح کرده و شما نیز می‌توانید با استفاده از پیام متنی، پیام صوتی یا حتی تماس صوتی و تصویری مشکل او را حل کنید.

چگونگی انجام تبلیغات انبوه در واتساپ با استفاده از بانک شماره ارز دیجیتال

تبلیغات-انبوه-واتساپ-برای-ارز-دیجیتال

 

اما چگونه می‌توان تبلیغات انبوه را در واتساپ ارسال کرد؟ با اینکه واتساپ به فکر صاحبان کسب‌وکار بوده و برای آن‌ها نسخه‌ای به نام واتساپ بیزنس (WhatsApp Business) را ساخته است، اما باز هم ارسال پیام برای تعداد زیادی از مخاطبان به وسیله واتساپ کار راحتی نیست.

اول از همه باید به شماره تلفن مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشید. سپس باید برای تمامی آن‌ها پیام ارسال کنید. اگر به مخاطبان هدف دسترسی نداشته باشید و به شماره‌های تصادفی پیام ارسال کنید، در واقع شانس خود را برای جذب مشتری مناسب کاهش داده‌اید.

برای غلبه بر چالش اول، سرویس‌هایی هستند که اقدام به استخراج شماره رمزارز و دسته‌بندی آن‌ها کرده‌اند. برای مثال با استفاده از این سرویس‌ها می‌توانید به بانک شماره ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید و تبلیغات مربوط به خرید ارز دیجیتال را تنها برای این افراد ارسال کنید. برای مثال سرویس واتگستر، سیستمی برای استخراج شماره تلگرام و استخراج شماره اینستاگرام در اختیار دارد که می‌تواند به کار کسب‌وکارها برای تبلیغات بیاید.

این سرویس‌ها برای غلبه بر چالش ارسال پیام نیز چاره‌ای اندیشیده‌اند. شما هنگام استفاده از این سرویس‌ها تنها قالب پیام و محتوای آن را مشخص خواهید کرد. مخاطبان هدف و در واقع مشتریان بالقوه را هم که قبلاً پیدا کرده‌اید. پس تنها کاری که می‌ماند ارسال پیام برای این مخاطبان است.

واتگستر، بهترین سرویس ارسال پیام انبوه تبلیغاتی در واتساپ

با استفاده از واتگستر می‌توانید به بانک شماره ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید. استخراج شماره رمز ارز، کاری است که واتگستر انجام داده و در واقع دسترسی به شماره موبایل خریداران رمز ارز را برای شما فراهم کرده است.

با دسته بندی انجام شده توسط واتگستر، برای مثال می‌توانید تنها به بانک شماره بیت کوین دسترسی داشته باشید.

پس از انتخاب بانک شماره، تنها کاری که باید انجام دهید انتخاب محتوای پیام تبلیغاتی و ارسال آن است.

کلام آخر

با استفاده از وب سرویس واتگستر، می‌توانید به بانک شماره ارز دیجیتال دسترسی داشته باشید و پیام‌های تبلیغاتی خود را در این حوزه به صورت هدفمند ارسال کنید.تبلیغات انبوه واتساپ واتگستر، می‌تواند روش انجام تبلیغات شما را متحول کند.

تعداد بانک شماره موبایل ارز دیجیتال : 300,000 هزار شماره منحصر به فرد

ثبت درخواست استخراج بانک شماره ارز دیجیتال از طریق فرم زیر امکان پذیر است.

5/5 - (1107 امتیاز)