شاید بسیاری از شما به ‌تازگی با بازاریابی واتساپی آشنا شده باشید و اطلاعات کاملی در رابطه با تبلیغات واتساپ نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشد.


نرم‌افزار واتساپ یکی از پرطرف‌دارترین نرم‌افزار های پیام‌رسانی می‌باشد که در سراسر جهان مخاطبان مخصوص به خودش را دارد.

همین موضوع باعث شده که تبلیغات واتساپ به یکی از مقاصد بازاریابی تبدیل شود. با تبلیغات انبوه در واتساپ می‌توان با کمترین هزینه‌ ها و در زمینه بازاریابی کسب‌ و کار به پیشرفت‌ های زیادی رسید.

درست مانند تبلیغات در هر بستر دیگری، این شبکه مجازی قوانین مخصوص به خودش را دارد. با استفاده از این قوانین و با تلاش و پشتکار می‌توان از یک بستر رایگان شگفت ‌انگیز برای بازاریابی استفاده کرد‌.

ما در ادامه این محتوا قصد داریم برای شما بیشتر در رابطه با تبلیغات و استراتژی‌ های لازم در این زمینه صحبت کنیم. اگر کنجکاو هستید تا بیشتر در این زمینه اطلاعات کسب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این محتوا ما را همراهی کنید.

 

whatsapp marketing

 

برای شروع تبلیغات واتساپ باید چه کار کنیم؟

همه جا تبلیغات کنید ،تلگرام ، پیامک ، اینستاگرام و… همه اینها برای تبلیغات عالیه و تمامی رقبای شما هم دارند همونجا تبلیغات میکنند . اما برگ برنده شما زمانیه که جایی که رقباتون حضور ندارند شما یکه تاز باشید و تبلیغات شما باشه.

 

چرا باید از خدمات تبلیغات واتس‌اپ استفاده کنیم؟

موارد گوناگون و متنوعی وجود دارند که می‌توانند شما را قانع کنند تا از تبلیغات واتساپ بهره ببرید. بیایید این موارد را بررسی کنیم.

  • اثرگذاری بالا تبلیغ در واتساپ
  • استفاده از خدمات یک بازاریابی مدرن
  • تبلیغات رودررو و نفر به نفر با مشتری
  • داشتن ارتباط دائم و متناسب با مشتری
  • امکان پاسخ‌دهی و افزایش بازخورد

به ‌طور کلی واتساپ محیطی خلوت برای ارتباط با مشتری می‌باشد و همین موضوع می‌تواند باعث شود تا تمرکز مخاطبین روی تبلیغات شما باقی بماند. به دلیل این‌ که شما تبلیغات را با شماره خود ارسال می‌کنید، این امکان وجود دارد تا مخاطبین و مشتریان از طریق چت واتساپ دوباره با شما ارتباط بگیرند و از خدمات شما استفاده کنند. علاوه ‌بر این موضوع، تبلیغات در واتساپ بسیار مقرون‌ به ‌صرفه و مناسب می‌باشد. حال که شما مزایای شگفت‌انگیز تبلیغات در واتس‌اپ را شناختید، بهتر است که از خدمات یک خدمات‌ دهنده معتبر در این زمینه بهره بگیرید.

واتگستر سامانه ارسال تبلیغات انبوه واتس‌اپ می‌باشد که می‌تواند به شما کمک کند تا به‌ صورت هدفمند و ازپیش ‌تعیین‌ شده به تبلیغات واتساپ بپردازید. شما می‌توانید با انتخاب بانک جامعه هدفتان و با استفاده از متن تبلیغاتی مناسب؛ از خدمات ارتباط گستر بهره ببرید تا بتوانید به ارسال هدفمند پیام‌های خودتان به مشتریانتان بپردازید.

چرا تبلیغات انبوه در واتساپ مقرون ‌به‌ صرفه‌تر و موفق‌تر می‌باشد؟

“” چون شما نسبت به هزینه ای که برای تبلیغات در واتساپ پرداخت میکنید اینقدر بازخورد و نتیجه ی خوب میگیرید که اصلا پولی که پرداخت کردید به چشم نمیاد. “”

 

واتس‌اپ چگونه می‌تواند برای کسب‌ و کار ها مفید باشد؟

اقدامات گوناگونی مانند تبلیغ، بازاریابی، فروش با کیفیت، اطلاع ‌رسانی مناسب، برندسازی، ارائه خدمات و ارائه آموزش‌ های گوناگون می‌توانند به‌ طور کامل در بستر واتساپ صورت بگیرند. همین موضوع باعث شده که تبلیغات در واتس‌اپ یک تبلیغات پربازده و پرطرف‌دار تبدیل شود که برای پیشرفت کسب‌ و کار ها مفید و مناسب است.

 

بررسی  استراتژی‌ های پیشنهادی واتگستر برای تبلیغات واتساپ

 

تبلیغات-موفق-در-واتساپ

جامعه هدف درست و مناسب در تبلیغات واتساپ

مزیت اصلی واتساپ اینه میتونید که فقط به کسانی که دوست دارید پیام تبلیغاتی بدید !  یعنی دقیقا جامعه هدفی که مد نظرتون هست رو باید انتخاب کنید . کافیه از قسمت بانک شماره های مشاغل کشور ، جامعه هدف خودتون رو مشخص کنید.

پس شما برای جامعه هدف سه تا راه حل دارید:

۱- خودتون لیست شماره به ما بدید

۲- یکی از بانک های مشاغلی که ما داریم رو انتخاب کنید.

۳- ارسال به صورت شهری و منطقه ای باشه ، یعنی مثلا بگید به اصفهان ارسال بشه یا به منطقه ۲ تهران پیام ارسال بشه.

محتوای تبلیغاتی مناسب را برای تبلیغات در واتساپ انتخاب کنید.

خب حالا که جامعه هدف و بانک شماره مخاطبین خودتون انتخاب کردید ، قراره چه پیامی بهشون بفرستید ؟ نکنه میخواین از این پیام های چیپ بفرستید که بشتابید بشتابید فلان جنس ارزان شد ، یا اولین رستوران افتتاح شد .

یه نکته میخوام بگم گوش کنید :

“” تبلیغات درست ، تبلیغی هست که توی اون محتوا هیچ نشانه ای از تبلیغات نباشه و مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن اون محتوا نشه! “”

تیم تبلیغ نویسی کایر اینجا به کمک شما میاد و محتوایی که شما برای ما ارسال میکنید بصورت کاملا حرفه ای و اصولی براتون تدوین و ویرایش میکنه تا بتونید از تبلیغاتتون بهترین نتیجه رو بگیرید ?

تعداد ارسال مناسب در تبلیغات واتساپ

حالا فکر کنید هم جامعه هدفتون درست انتخاب کردید هم یک محتوای عالی دارید ، بعد میخواین یک خونه ۱۰ میلیارد تومانی بفروشید ، انتظار دارید با ۵۰۰ تا دونه ارسال خونه ۱۰ میلیاری شما فروش بره ؟ مگه چند نفر الان هستند که ۱۰ میلیارد پول نقد داشته باشن و خونه بخوان ؟ شما طبیعتا باید تعداد بیشتری از افراد رو هدف قرار بدید .

این رو هم کارشناسان شرکت واتگستر بهتون اعلام میکنند تا با یک تعداد ارسال مناسب بهترین نتیجه رو از تبلیغات واتساپی بگیرید.

بررسی برخی از استراتژی‌ های تأثیر گذار تبلیغات واتساپ

چرا باید از خدمات واتگستر بهره ببریم؟

واتگستر با هزینه‌ های بسیار پایین و با استفاده از خدمات تبلیغات  واتساپ، روزانه ۱۰۰۰۰ نفر را با برند و کسب‌ و کار شما آشنا می‌کند و آن‌ ها را به سمت کسب ‌و کار شما هدایت می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از بسته ‌های گوناگون و متنوعی که روی سایت واتگستر ثبت ‌شده، روند تبلیغات واتساپ را شروع کنید و شاهد پیشرفت کسب‌ و کارتان باشید.

به این ‌موضوع توجه داشته باشید برای این ‌که تبلیغات واتساپ تاثیرات خوبی کسب ‌و کارتان داشته باشد، باید به ‌صورت هدفمند و حساب‌شده از ویژگی ‌های نرم‌افزار واتس‌اپ بهره ببرید. واتگستر به شما کمک می‌کند تا کاملاً اصولی در راه پیشرفت قدم بردارید و راحت‌تر به پیشرفت برسید.

Rate this post