بانک شماره موبایل پزشکان کل کشور

 

بانک شماره موبایل پزشکان کل کشور شامل اطلاعات و مشخصات کامل پزشکان میباشد. 

 

نام و نام خانوادگی پزشکشماره موبایل پزشککد نظام پزشکیتخصص پزشکتاریخ تولد پزشک140هزار شمارهفایل Excel

بانک شماره موبایل پزشکان کل کشور بدرد چه کسانی میخوره؟

همه افرادی که محصول یا خدماتی مرتبط به پزشکان (فروش تجهیزات پزشکی و…) دارند، میتوانند با ارسال تبلیغات انبوه پیامکی و یا تبلیغات در واتساپ به پزشکان، محصول یا خدمات خودشون رو به اونها بفروشند.

چگونه میتوانیم از بانک شماره پزشکان استفاده کنیم؟

شما میتوانید از طریق پنل واتساپ یا پنل پیامکی لیمو اس ام اس که بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدیم به تمامی این شماره ها پیام تبلیغاتی خودتون رو ارسال کنید.

 

بانک شماره موبایل پزشکان کل کشور

بروز ترین و کامل ترین بانک پزشکان ایران + آپدیت رایگان

این بانک شماره موجود در سایت ما، شامل آخرین آپدیت سال 1402 بوده و تمامی شماره ها و اطلاعات موجود در آن صحیح و غیرتکراری میباشد. این موضوع رو هم بخاطر داشته باشید که درصورت بروزرسانی بانک شماره، آپدیت ها بصورت رایگان در اختیار شما مشتریان عزیزی که بانک شماره موبایل پزشکان را خریداری نموده اید قرار خواهد گرفت.

استفاده از بانک شماره پزشکان برای تبلیغات انبوه سازان و املاک

انبوه سازان ساختمان، آژانس ها و مشاورین املاک میتوانند با استفاده از این بانک شماره برای رهن، اجاره و فروش واحدهای مناسب و ساختمان های پزشکان استفاده کنند.

 

برای دریافت این بانک به همراه پنل پیامک و واتساپ لطفا با ما تماس بگیرید (۰۹۱۰۸۹۰۲۵۰۷ – مهندس رستمی)

استفاده از بانک شماره موبایل پزشکان برای تبلیغات در واتساپ!

طی سال های اخیر انجام تبلیغات برای رشد کسب ­و­ کار‌های مختلف اهمیت بسیاری پیدا کرده است. به ­طوری­که استفاده از فضای مجازی و تکنولوژی‌های مدرن برای انجام تبلیغات بسیار گسترش یافته است. انجام این کار از فضای مجازی، باعث شده تا شما بتوانید با مشتری به روش­های مختلف ارتباط بگیرید و همچنین هزینه‌های تبلیغ محصولات‌تان را به حداقل برسانید.

استفاده از برنامه واتساپ در این زمینه بسیار کاربردی است؛ چرا‌که شما علاوه ­بر ویژگی‌هایی مثل راحت ­بودن ارتباط با مشتری، از ویژگی ارسال تبلیغات انبوه پنل واتساپ نیز برخوردار خواهید بود.

انجام تبلیغات انبوه در واتساپ همانند بازاریابی آنلاین است که با هزینه بسیار کمتر می‌توان روزانه بیش از ۱۰ هزار بار تبلیغ اختصاصی انجام داد. واتساپ برای انجام این تبلیغات باید بتواند به بانک شماره‌ها دسترسی داشته باشد؛ مثلاً برای تبلیغ محصولات یا خدمات مرتبط با حوزه پزشکی مانند تجهیزات پزشکی و… دسترسی پیدا کند.

وجود بانک شماره به­ صورت تفکیک شده در این برنامه به شما کمک می‌کند تا تبلیغات شما را هدفمند و بر‌اساس نیاز به افراد خاصی ارسال کنید.

فرمت بانک شماره پزشکان چیست؟

این بانک شماره که شامل 140 هزار شماره موبایل و… پزشکان کل کشور هست، بصورت دسته بندی و مرتب شده در قالب فایل اکسل (Excel) گردآوری شده است.

توضیحات تکمیلی:

بانک شماره موبایل پزشکان کل کشور شامل اطلاعات کامل تمامی پزشکان عمومی و متخصص میباشد. شما میتوانید این بانک شماره را از طریق فرم انتهای صفحه و با وارد کردن مشخصات خود خریداری نموده و پس از پرداخت هزینه بانک، کمتر از 24 ساعت کاری بانک خریداری شده را از طریق واتساپ و یا ایمیل، برای شما ارسال خواهد شد. همچنین این بانک پس از تحویل به شما، مشمول پشتیبانی رایگان خواهد بود. قیمت درج شده در فرم، مبلغ پرداخت نهایی شما میباشد و هیچگونه هزینه مازاد مانند مالیات، پشتیبانی و ارسال آپدیت ها از شما دریافت نخواهد شد.

 

 

⚠️ این بانک شامل 140هزار شماره بوده و بیش از 80درصد آن صحیح است.

 

شرکت ایده کاوان جهش در راستای حمایت از شما مشتری گرامی دو هدیه نیز در نظر گرفته است.

پنل رایگان ارسال تبلیغات در واتساپ

پنل رایگان ارسال پیامک کوتاه لیمو اس ام اس

 

 

5/5 - (951 امتیاز)