پنل تبلیغات واتساپ

پنل واتساپ

واتساپ یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در جهان است که به واسطه امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد به یک بستر مناسب برای بازاریابی و تبلیغات هدفمند تبدیل شده است. ارسال پیام انبوه در این اپلیکیشن روشی بسیار مؤثر جهت تبلیغ کالا و خدمات توسط کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. جهت ارسال پیام انبوه تبلیغاتی به کاربران در این اپلیکیشن پرطرفدار روش‌های مختلفی وجود دارد.

یکی از بهترین این روش‌ها استفاده از پنل واتساپ است که با دارابودن امکاناتی پیشرفته این امکان را فراهم می‌کند تا به سادگی بتوان در مدت زمان کوتاهی انبوهی از پیام‌های تبلیغاتی را به کاربران ارسال کرد. در این مطلب به بررسی پنل واتساپ، ویژگی‌ها و اهمیت استفاده از آن برای کسب و کارهای مختلف خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

پنل تبلیغات واتساپ

پنل واتساپ چیست؟

امروزه کسب و کارها از روش‌های مختلفی به منظور تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها ارسال پیام انبوه در اپلیکیشن whatsapp است. همان‌طور که می‌دانیم ارسال پیام در این اپلیکیشن به‌صورت دستی بسیار زمان بر و خسته کننده است و همچنین امکان مسدود شدن شماره تلفن یا اکانت شما در ارسال پیام‌های تبلیغاتی نیز وجود دارد. به همین دلیل پنل واتساپ یکی از بهترین راهکارها برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی کسب و کارها است.

پنل واتساپ یک پنل تحت وب با قابلیت‌های ویژه است که امکان ارسال انبوه پیام تبلیغاتی به مخاطبان را دارد. در این پنل فرصت بسیار خوبی به منظور بازاریابی و تعامل با مشتریان ایجاد شده است. به نحوی که شما با استفاده از پنل ارسال واتساپ قادر خواهید بود به سادگی پیام‌های تبلیغاتی خود را در کوتاه‌ترین زمان و به صورت مدیریت شده به انبوهی از مخاطبین هدف ارسال کنید.

مزایای استفاده از پنل تبلیغات واتساپ

پنل واتساپ یک بستر مناسب با قابلیت‌های ویژه است که امکان ارسال پیام‌های تبلیغاتی را برای کسب و کارهایی که می‌خواهند در زمان خود صرفه جویی کرده و بازاریابی مؤثری داشته باشند فراهم می‌کند. در ادامه با مزایا پنل تبلیغات واتساپ آَشنا می‌شویم:

1- ارسال انبوه پیام‌های تبلیغاتی در زمان کوتاه

این پنل تبلیغاتی با دارا بودن زیرساخت‌هایی پیشرفته در سریع‌ترین زمان ممکن پیام‌های تبلیغاتی شما را به انبوهی از مخاطبان هدف ارسال می‌کند. این که بتوان در زمان کم، تعداد زیادی پیام در این برنامه ارسال کرد در حالت عادی و توسط یک شخص ممکن نیست؛ چراکه امکان مسدود شدن شماره تلفن یا اکانت از سمت این اپلیکیشن وجود دارد، اما شما با استفاده از این پنل به راحتی قادر خواهید بود بدون هیچ مشکلی پیام‌های خود را ارسال کنید.

2-امکان ارائه وب سرویس

امکان استفاده از وب سرویس واتساپ یک قابلیت‌های ویژه است که در آن این امکان فراهم شده تا بدون نیاز به استفاده از پنل واتساپ بتوان به مخاطبان پیام ارسال کرد. با استفاده از وب سرویس شما می‌توانید با متصل کردن وب سرویس به سایت یا اپلیکیشن خود، پیام‌های خود را به انبوهی از مخاطبین هدف ارسال کنید. از ویژگی‌های وب سرویس API می‌توان به ارسال نامحدود پیام، ارسال وضعیت سفارش، آپتایم بالا، عدم محدودیت کاراکتر و … اشاره کرد.

ارائه این سرویس ویژه در حال حاضر توسط وب سایت واتگستر به عنوان تنها ارائه دهنده وب سرویس واتساپ در کشور انجام می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم چنانچه قصد استفاده از این سرویس ویژه را دارید به وب سایت مجموعه واتگستر مراجعه و جزئیات این سرویس و پلن‌های موجود را بررسی کنید.

3-ارسال پیام به صورت زمان‌بندی شده

یکی از قابلیت‌های ویژه پنل واتساپ، امکان ارسال پیام به صورت زمان بندی شده است. شما به راحتی می‌توانید برای پیام‌های خود زمان ارسال تعیین کنید تا سیستم پیام‌های شما را در زمان تعیین شده به مخاطبان ارسال کند. برای مثال در پنل خود می‌توانید تعریف کنید که در تاریخ 5 مهر ساعت 12 پیام ارسال شود. سیستم با پردازش درخواست شما پیام تبلیغاتی شما را رأس ساعت مشخص به لیست کاربران انتخاب شده ارسال خواهد کرد.

4-ارائه گزارش‌های کاربردی

ارائه گزارش پیام‌های ارسال شده نیز از ویژگی‌های بسیار خوب پنل ارسال واتساپ است. یکی از دغدغه‌هایی که ممکن است بسیاری از کسب و کارها بعد از ارسال پیام انبوه به مخاطبین داشته باشند امکان آگاهی آمار پیام‌های ارسالی است. در پنل تبلیغات واتساپ امکان دریافت گزارش‌های جامع و کاربردی از پیام‌های ارسال شده به همراه وضعیت پیام ارسالی وجود دارد به نحوی که با تجزیه تحلیل این آمار خواهید توانست تبلیغات مؤثر با بازدهی عالی داشته باشید.

5-دسترسی به بانک شماره موبایل

دسترسی به بانک شماره واتساپ نیز یکی از امکانات ویژه در پنل واتساپ است که توسط برخی از وب سایت‌های معتبر مانند واتگستر ارائه می‌شود. شما با استفاده از این پنل به بانک جامع شماره موبایل کل کشور دسترسی خواهید داشت. بانک شماره موبایل در پنل واتساپ به صورت کاملاً تفکیک شده است به نحوی که شما قادر خواهید بود بر اساس سن و جنسیت، نوع مشاغل، کد پستی، شهر و استان پیام‌های تبلیغاتی خود را به جامعه هدف مدنظر ارسال و بهترین بازخورد را دریافت کنید.

6- پشتیبانی حرفه ای

پنل واتساپ در کنار تمام ویژگی‌هایی که دارد نیاز به پشتیبانی سامانه ارائه دهنده این پنل را نیز دارد. پنل واتساپ سامانه تبلیغات واتگستر همراه با پشتیبانی حرفه‌ای توسط کارشناسان مجرب ارائه می‌شود همین امر باعث می‌شود خیال شما از ارائه خدمات در این خصوص راحت شود. در هر مرحله از تبلیغات چنانچه نیاز به راهنمایی و کمک داشته باشید می‌توانید یا پشتیبانی سایت در میان گذاشته تا در کوتاه‌ترین زمان پاسخ و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

7-امکان ارسال متناظر (ارسال با اسم مشتری)

در پنل واتساپ امکان ارسال نظیر به نظیر پیام واتساپی یا همان ارسال متناظر را دارید یعنی میتونید به هر مشتری با اسم خودش پیام بدید.

تأثیر تبلیغات واتساپ در رونق کسب و کارها

پنل تبلیغات واتساپ

امروزه استفاده از فضای مجازی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به عنوان یکی از بهترین راه‌های ارتباطی میان افراد جامعه شناخته شده است؛ همین امر موجب شده تا بسیاری از کسب و کارها از این فضا جهت رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنند. بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته اپلیکیشن whatsapp یکی از محبوب‌ترین این پیام‌رسان‌ها در ایران است که به دلیل رایگان بودن و عدم فیلترینگ به بستر مناسبی برای بازاریابی و تبلیغات هدفمند کسب و کارها تبدیل شده است.

بسیاری از کسب و کارها با استفاده از این اپلیکیشن با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنند و بخشی از فروش خود را از این طریق انجام می‌دهند. ارسال پیام انبوه به مخاطبین یکی از بهترین شیوه تبلیغات کسب و کارها در این پیام رسان محبوب است. ارسال متن و عکس دلخواه در بازه زمانی مشخص به انبوهی از مخاطبان که بسیاری از آن می‌توانند جز مشتریان بالقوه شما باشند فرصتی استثنایی است که می‌توان از آن جهت رونق کسب و کار استفاده کرد.

پنل ارسال واتساپ برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

در چند سال اخیر شیوع ویروس کرونا موجب شد تا بسیاری از کسب و کارها برای رشد، توسعه و استفاده از فرصت‌های جدید وارد فضا رقابتی اینترنت شوند و از فرصت‌های موجود در این فضا برای افزایش فروش و درآمد بیشتر خود استفاده کنند.

استفاده از پنل واتساپ فرصتی را پیش روی کسب و کارها قرار می‌دهد تا بتوانند با بازاریابی هدفمند و تعامل بیشتر با مشتری فروش خود را افزایش دهند. به همین دلیل می‌توان گفت که تمام کسب و کارها می‌توانند از این بستر برای کسب مشتریان جدید و افزایش درآمد خود استفاده کنند.

هزینه تبلیغات در واتساپ چقدر است؟

هزینه تبلیغات در این اپلیکیشن پرطرفدار کاملاً بستگی به نوع تبلیغ و مدت زمان اجرا آن دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از هزینه تبلیغات، به قسمت هزینه ارسال پیام واتساپ مراجعه کنید. در این قسمت پلن‌های تبلیغاتی مختلفی قرار داده شده است که می‌توانید با بررسی و انتخاب هر یک از پلن‌ها از هزینه تبلیغات مشاهده کنید.

هزینه تبلیغات واتساپ در مقایسه با سایر روش‌های تبلغاتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و علاوه بر این بازدهی این روش تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌ها بسیار بالا است؛ چراکه در سایر روش‌ها ارسال انبوه پیام مخاطبان پیام‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند اما در این پیام‌رسان تمامی پیام‌ها توسط مخاطبان خوانده می‌شود. از این رو استفاده از whatsapp برای تبلیغات بسیار مؤثر و کارآمد خواهد بود.

روش‌های ارسال پیام انبوه در واتساپ

برای ارسال پیام انبوه در این اپلیکیشن روش‌های مختلفی وجود دارد این که کدام یک از این روش‌ها بازدهی مناسب و نرخ تبدیل به مشتری بالاتری دارد را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

1-ارسال دستی پیام به تعدادی از مخاطبین

در این روش می‌توانید پیام خود با انتخاب تعدادی از مخاطبین به صورت دستی ارسال کنید. این روش یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین شیوه‌های ارسال پیام انبوه در این برنامه است. اما مهم‌ترین مشکلی که در این روش وجود دارد این است که ممکن است برخی از مخاطبین شماره تلفن شما را نداشته باشند و پیام شما را به عنوان اسپم گزارش کنند، در این صورت اکانت شما توسط این پیام‌رسان مسدود خواهد شد.

2- ایجاد یک گروه و ارسال پیام در گروه

دومین روشی که می‌توان برای ارسال پیام انبوه معرفی کرد ساخت یک گروه با مخاطبان زیاد و ارسال پیام به این گروه است. اما همان‌طور که می‌دانید ارسال پیام در گروه‌هایی با تعداد اعضا بالا در بیشتر مواقع نادیده گرفته می‌شود و تعداد کاربران کمتری به محتوای آن پیام توجه می‌کنند. اما این روش بر خلاف روش قبل خطر مسدود شدن اکانت را ندارد.

3-استفاده از پنل واتساپ

استفاده از پنل ارسال واتساپ یکی از بهترین روش‌های ارسال پیام انبوه در این اپلیکیشن است که برخلاف سایر روش‌ها از تأثیرگذاری و بازدهی بسیار بالاتری برخوردار است. با استفاده از پنل واتساپ امکان ارسال نامحدود پیام تبلیغاتی به تعداد زیادی مخاطب وجود دارد. شما در این روش نیازی نیست که اطلاعات مخاطبان را در گوشی خود ذخیره کنید. بلکه با استفاده از بانک شماره موجود در این پنل قادر خواهید بود در سریع‌ترین زمان ممکن به تعداد زیادی مخاطب پیام ارسال کنید.

تبلیغات whatsapp یا تبلیغات پیامکی؟

تبلیغات در اپلیکیشن whatsapp و تبلیغات پیامکی دو شیوه تبلیغاتی بسیار کارآمد برای کسب و کارها هستند که هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند اما این که کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است و بازدهی بهتری دارد کاملاً بستگی به هدف شما از تبلیغات دارد. استفاده از سامانه تبلیغات واتساپ یا سامانه پیامک می‌تواند نقش مؤثری در افزایش فروش محصولات و خدمات شما داشته باشد. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب بهترین بستر برای تبلیغات، ابتدا هدف خود را از تبلیغات مشخص کنید. استفاده از پنل واتساپ برای تبلیغات زمانی پیشنهاد می‌شود که قصد دارید با کاربر ارتباط و تعامل بیشتری برقرار کنید.

بهترین سامانه تبلیغات واتساپ کدام است؟

در زمینه تبلیغات آنلاین وبسایت‌ها و سامانه‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که خدمات ارائه می‌دهند. در این بین واتگستر یکی از محبوب‌ترین این سامانه‌ها است که با ارائه خدمات بسیار باکیفیت توانسته اعتماد کسب و کارهای معتبری در سراسر کشور را جلب کند و به عنوان بهترین سامانه تبلیغات واتساپ شناخته شود. واتگستر با با داشتن تیم متخصص و طراحی زیر ساخت‌هایی باکیفیت بستری را فراهم کرده تا کسب و کارها بتوانند تبلیغات خود را در یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های کشور انجام دهند و بیشترین بازدهی را دریافت کنند.

چنانچه قبل از شروع تبلیغات نیاز به مشاوره در این خصوص دارید می‌توانید با کارشناسان متخصص این مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم برای شروع کار را دریافت کنید.

ثبت نام پنل رایگان واتساپ

درخواست پنل واتساپ

5/5 - (3 امتیاز)