استخراج شماره اینستاگرام دیگران یکی از موضوعات مورد علاقه بسیاری از بازاریابان اینترنتی و فروشندگان تلفنی است. هدف آنها این است که به صورت تلفنی، پیامکی و یا در شبکه‌های اجتماعی، کاربران بیشتری را به خرید محصولات خود تشویق کنند. همانطور که می‌دانید انواع مختلف بازاریابی تلفنی و پیامکی به بخش مهمی از استراتژی تبلیغاتی بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده اند. از فروشندگان بیمه عمر گرفته تا بازاریابان محصولات خانگی، همگی کم و بیش از این نوع بازاریابی استفاده می‌کنند. آنها مشتریان بالقوه خود را به روش های مختلف انتخاب می کنند و محصولات خود را برای این این افراد تبلیغ می‌کنند. مشتری بالقوه به معنی هر کسی است که احتمال می دهید به خرید محصولات شما علاقه مند باشد. پس بهتر است قبل از اینکه این افراد از جای دیگری به غیر از مجموعه شما خرید کنند آنها را پیدا کنید. روش های مختلفی برای پیدا کردن شماره تلفن آنها وجود دارد. منتها کمتر روشی، هوشمندانه تر از استخراج شماره اینستاگرام  است.

استخراج شماره اینستاگرام

 

استخراج شماره اینستاگرام و تلگرام برای اهداف بازاریابی

استخراج شماره اینستاگرام، روشی هوشمندانه تر از  خرید بانک‌های  شماره موبایل طبقه بندی نشده می باشد

استخراج شماره اینستاگرام و تلگرام، روشی موثر تر از خرید بانک‌های شماره موبایل طبقه بندی نشده است. در گذشته نیز سایت‌ها و کانال‌های مختلف در  شبکه‌های اجتماعی، بانک‌های شماره موبایل می‌فروختند. مثلا اگر تمایل به تبلیغ محصولات خود در یک شهر خاص داشتید می‌توانستید بانک شماره موبایل‌های آن شهر را بخرید. درنتیجه، شماره موبایل افرادی را که در آن شهر زندگی می‌کردند یا لااقل سیم کارت خود را از آن حوالی خریده بودند بدست می‌آوردید. می‌توانستید به آنها تماس بگیرید یا تبلیغ محصولات خود را برای آنها پیامک کنید. منتها غالبا بسیاری از افراد به تبلیغ ها علاقه چندانی نشان نمی دادند. زیرا تبلیغات، بدون آگاهی از علایق افراد، برایشان ارسال می‌شد و شماره موبایل ها بر اساس علایق افراد از هم تفکیک نشده بودند.  استخراج شماره اینستاگرام به شما امکان می دهد جامعه هدف خود را سنجیده تر انتخاب کنید. به واسطه آن به صورت متمرکز تر بر روی جوامع هدفی کار می کنید که تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه شما در آنها قرار دارند.

چگونگی استفاده از خدمات استخراج شماره اینستاگرام و تلگرام

کار استخراج شماره اینستاگرام و تلگرام را به شرکت واتگستر بسپارید. واتگستر با ابزارهایی که در اختیار دارد درصد بالایی از شماره های مطلوب شما را استخراج می کند. روند کار هم به این صورت است که شما، بسته به تشخیص خود یک جامعه هدف را انتخاب می‌کنید. مثلا فالوورهای یک پیج اینستا یا اعضای یک گروه تلگرامی یا حتی افرادی که با یک هشتگ خاص، پست منتشر کرده اند. سپس سفارش استخراج شماره موبایل این جامعه ها را به سایت واتگستر می دهید. واتگستر به ازای هر شماره تلفنی که به شما می‌دهد تعرفه ای از شما طلب می کند. وقتی آن تعرفه را پرداخت کردید ظرف زمانی کوتاه، پکیج شماره های درخواستی به شما تحویل داده خواهند شد.

به کمک خدمات استخراج شماره اینستاگرام و تلگرام استراتژی بازاریابی خود را تقویت کنید

در صورتی که خود شما نتوانستید بهترین جامعه هدف را مشخص کنید، نگران نباشید. زیرا که خود شرکت واتس گستر متناسب با کسب و کار شما بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد خواهد داد. فرض کنید که کار شما فروش لوازم آرایشی است، به کمک واتس گستر میتوانید شماره صدها خانمِ عضو شده در گروه های تلگرامی لوازم آرایشی را بدست بیاورید. با ارسال تبلیغات محصولات آرایشی خود به این افراد، دقیقا برای کسانی تبلیغ می‌کنید که به دنبال این محصولات می گردند. در نتیجه فروش محصولات شما به کمک خدمات استخراج شماره اینستاگرام واتس گستر بسیار بیشتر از متدهای بازاریابی گذشته، رشد می کند.

سوالات متداول در مورد خدمات استخراج شماره اینستاگرام و تلگرام:

استخراج شماره تلگرام یا اینستاگرام دیگران چه فوایدی برای کسب و کار من دارد؟

اگر کسب و کار شما بر فروش محصولات به مشتریان، استوار است به خدمات استخراج شماره اینستاگرام و تلگرام نیاز دارید. با این روش، چندین برابر در هزینه‌های تبلیغات شما صرفه جویی می شود زیرا دقیقا برای افرادی تبلیغ می‌فرستید که به محصولات شما علاقه مند هستند. احتمال اینکه این افراد به مشتری واقعی شما تبدیل شوند بسیار زیاد است. زیرا آنها در گروه ها یا پیج هایی عضو اند که با کسب و کار شما مرتبط هستند.

کار استخراج شماره اینستاگرام و یا تلگرام چقدر طول می کشد؟

بعد از ثبت سفارش استخراج شماره اینستاگرام و تلگرام در سایت واتس گستر از جانب شما، کار استخراج شماره ها معمولا حدود ۳ ساعت طول می‌کشد.

چند درصد از اعضای یک گروه تلگرامی را می‌توان استخراج کرد؟

به دلیل وجود شماره های مجازی و اکانت های فیکِ زیاد در بین اعضای هر گروه، تقریبا بین ۴۰ تا ۸۰ درصد از شماره ها قابل استخراج هستند.

استخراج شمارۀ اعضای واقعیِ گروه های تلگرامیِ مرتبط با کسب و کار شما

بانک-شماره-ارز-دیجیتال

 

 

آیا علاوه بر خدمات استخراج شماره اینستاگرام و تلگرام، بانک های شماره موبایلِ از قبل آماده شده نیز دارید؟

بله، اگر دنبال قشر خاصی از افراد می‌گردید می‌توانید بانک شماره موبایلِ از پیش آماده شده نیز از واتگستر خریداری کنید. هر کدام از این بانک های شماره موبایل، حاوی شماره های متعددی از یک قشر اجتماعی خاص هستند. بانک شماره پزشکان، بانک شماره دانش آموزان، بانک شماره ارز دیجیتال و بلاکچین همگی نمونه هایی از این بسته های از پیش آماده شده هستند.

فرضا کار شما فروش سیگنال ارز دیجیتال است. دیگر لازم نیست در پیج ها و فروم های مختلف برای خود بازاریابی کنید. تنها کافیست یک بانک شماره ارز دیجیتال و بلاکچین بخرید. با این کار، صدها شماره از افراد علاقه مند به این حوزه بدست می آورید که می‌توانید برای آنها تبلیغ بفرستید.

ورود به صفحه استخراج شماره از اینستاگرام

ورود به صفحه استخراج شماره از تلگرام

5/5 - (1 امتیاز)