جمع آوری شماره موبایل گروه های تلگرامی مد نظر شما

استخراج شماره موبایل از گروه تلگرام

استخراج شماره از تلگرام یکی از بهترین منابع و معتبرترین بانک های شماره موبایل برای ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ هست.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که نیاز داشته باشید شماره موبایل گروه های هدف خود را نیاز داشته باشید که برای آنها ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته و یا بازاریابی تلفنی انجام بدید . همانطور که می دانید اعضای گروه های شبکه های اجتماعی بصورت خصوصی فقط برای مدیریت گروه قابل مشاهده می باشد . واتگستر برای اولین بار در کشور  شماره موبایل گروه های تلگرامی را میتواند برای شما استخراج کند و در اختیار شما دوستان بگذارد.

میدونستید شماره های تلگرامی فروشتون رو زیاد میکنه؟

خوبیه تلگرام اینه که همه با اختیار خودشون تو گروه های مربوطه عضو شدند ، مثلا گروه بدنسازان ایران عموما داخلشون افرادی هستند که یا ورزش بدنسازی کار میکنند یا علاقه مند هستند پس افرادی که مثلا میخوان مکمل های مجاز ورزشی بفروشند میتونند دقیقا شماره موبایل گروه تلگرامی بدنسازان ایران رو استخراج کنند.

وقتی جامعه هدف شما نزدیک به بازارتون میشه هم هزینه های تبلیغات اضافی شما پایین میاد و هم بازدهی و بازخورد تبلیغاتتون بسیار بالا میره چون دقیقا کسانی که مرتبط به حوزه کاری شما هستند تبلیغات شمارو میبینند.

آیا امکان استخراج شماره همه افراد گروه وجود داره؟

باید بگیم خیر.

به دوتا دلیل نمیشه شماره همه افراد رو استخراج کرد:

۱- تو گروه های تلگرامی خیلی ها افراد فیک و شماره های مجازی رو اضافه کردند که تعداد اعضای گروه بالا بره و طبیعتا وجود خارجی ندارند و حتی اگر هم بشه استخراج کرد جز تحمیل هزینه های اضافی تبلیغات چیز اضافه ای برای شما دوستان نداره.

۲- زیر ساخت های فنی امکان استخراج کامل از گروه تلگرامی رو نمیده البته ما در تلاش هستیم که زیرساخت هارو تکمیل کنیم که شاید در آینده امکان استخراج کامل شماره ها وجود داشته باشه

چه تعداد از شماره های یک گروه رو میشه استخراج کرد؟

باتوجه به اینکه چه تعداد از ممبرهای یک گروه تلگرامی واقعی یا فیک باشند این اعداد متغیره ولی بصورت حدودی بخوایم بگیم بین ۵۰ الی ۸۰ درصد شماره های تلگرام میشه از گروه ها استخراج کرد..

امکان استخراج از کانال های تلگرامی وجود داره؟

به دو دلیل امکان استخراج از کانال تلگرامی وجود نداره.

۱- ما ادمین کانال نیستیم و نمیتونیم کل اعضای یک کانال رو مشاهده کنیم.

۲- خود ادمین کانال هم حدودا تا ۱۰۰۰ نفر از اعضا رو میتونه مشاهده کنه پس گروه هایی که تا ۱۰۰۰ عضو دارند و بشرط ادمین بودن ما رو میشه استخراج کرد و بیشتر از اون امکان استخراج شماره وجود نداره.

 

بریم برای استخراج شماره از تلگرام:

روش اول : استخراج شماره موبایل تلگرامی از گروه های مد نظر شما

  • اگر برای اولین بار است میخواهید استخراج شماره موبایل سفارش دهید بهتر است قبل از سفارش با شرکت تماس حاصل فرمایید تا توضحیات کامل و آموزش پیدا کردن بهترین و گروه مناسب برای کسب و کار شما را خدمتتان آموزش دهیم تا بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد .

روش دوم : انتخاب بهترین گروه تلگرامی توسط ما برای کسب و کار شما

در این روش می توانید استخراج شماره موبایل از گروه های تلگرام به ما بسپارید چرا که با تکیه از سال ها تجربه ، میتوانیم بهترین گروه های بازار هدف را برای شما جستجو و استخراج کنیم .

 

مزیت های استفاده از بانک شماره موبایل استخراجی از گروه های بازار هدف

  • بازدهی و برگشت سرمایه بسیار بالا بدلیل هدفمند بودن شماره همراه ها
  • آنالیز رقبا و کانال های شبکه های اجتماعی آنها
  • در دست داشتن دیتای شماره موبایل هدفمند از مخاطبین و مشتریان شما
  • امکان ارسال انواع روش های تبلیغاتی روی شماره همراه های دریافتی
  • امکان بازاریابی تلفنی روی شماره همراه های دریافتی
استخراج شماره موبایل از تلگرام

فرم استخراج شماره تلگرام

پیشنهاد جذاب : 

شرکت واتگستر امکان استخراج شماره از اینستاگرام را هم فراهم کرده که میتونید باتوجه به مشخص کردن هشتگ های مورد نیازتون ، شماره موبایل هایی که در اون پست ها از هشتگ های مشخص شده استفاده شده را استخراج کنید.

نیاز به پنل پیامک رایگان برای تبلیغات دارید ؟

پنل پیامک رایگان لیمو اس ام اس میتونه بهترین انتخاب برای شما باشه

5/5 - (1 امتیاز)